Μαγικές συμβουλές για να χάσετε κιλά πριν τις γιορτές

Μαγικές συμβουλές για να χάσετε κιλά πριν τις γιορτές

Μαγικές συμβουλές για να χάσετε κιλά πριν τις γιορτές

Υπολογίζεται ότι την περίοδο των εορτών παίρνουμε δύο με τρία κιλά, τα οποία πολλές φορές «κουβαλάμε» μέχρι και το επόμενο καλοκαίρι!

Πώς γίνεται λοιπόν να απολαύσουμε τις γιορτές χωρίς ενοχές; Είναι απλό, πρέπει να πάρουμε τώρα τα μέτρα μας για να μην το μετανιώνουμε αργότερα!

- Να τρώτε μόνο όταν πεινάτε.

- Εάν καταναλώνετε μεγάλη ποσότητα φαγητού σε ένα από τα γεύματα της ημέρα, καλό είναι να φάτε πολύ λίγο στο επόμενο γεύμα.

- Βρείτε λίγο χρόνο για γυμναστική. 

- Προτιμάτε τα προϊόντα ολικής άλεσης αντί για τα αντίστοιχα λευκά, αφού θα σας χορτάσουν πιο εύκολα και θα καταναλώσετε συνολικά λιγότερο φαγητό.

- Καλό είναι να περιορίσετε τα γλυκά, αφού σίγουρα θα φάτε αρκετά την περίοδο των εορτών.

- Χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο.

- Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ για να αποφύγετε τις «άδειες» θερμίδες.

- Μην καταφύγετε σε δίαιτες αστραπή που υπόσχονται άμεση απώλεια βάρους μέσα από «αποτοξινωτικούς» χυμούς, εξαιρετικά χαμηλή πρόσληψη θερμίδων ή «μαγικά» βότανα. Βάζετε σε κίνδυνο την υγεία σας και τα κιλά που θα χάσετε είναι σίγουρο πως θα τα πάρετε στο… πολλαπλάσιο όταν επιστρέψετε στις κανονικές σας διατροφικές συνήθειες.

 - Η πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα είναι πολύ πιο χορταστική από τους υδατάνθρακες ή τα λίπη και γι’αυτό μπορεί να αποτελέσει το μυστικό σας όπλο στον έλεγχο του βάρους εν όψει εορτών. Δίαιτες με πολλές πρωτεΐνες και λίγους υδατάνθρακες, παράλληλα με τακτική άσκηση, μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στο αδυνάτισμα.

- Μειώστε σταδιακά την ποσότητα του φαγητού. Δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσετε με δραστική μείωση του φαγητού που καταναλώνετε. Σε πρώτη φάση, δώστε έμφαση στην ποιότητα των τροφών που καταναλώνετε, αποφεύγοντας επεξεργασμένα τρόφιμα, και σιγά σιγά μικρύνετε το μέγεθος της μερίδας σας.

- Προγραμματίστε από την προηγούμενη μέρα τι θα φάτε την επόμενη. Η επιτυχία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην καλή οργάνωση της κουζίνας και του ψυγείου σας και το… παραδοσιακό ταπεράκι στη δουλειά είναι μονόδρομος για να αποφύγετε ανθυγιεινές επιλογές τύπου delivery που θα σας φορτώσουν με θερμίδες λόγω της ανεξέλεγκτης ποσότητας λαδιού.

CareLife ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Έξυπνες συμβουλές για να μην πάρετε κιλά τις γιορτές:

- Φορέστε κάτι στενό

Εάν τα ρούχα σας δεν αφήνουν περιθώριο για ατασθαλίες, θα συγκρατηθείτε και δεν θα ρισκάρετε να εκτοξευθεί κάποιο κουμπί ή να ανοίξει κάποια ραφή στα μισά της βραδιάς! 

- Καθυστερήστε το φαγητό

Όσο πιο νωρίς ξεκινήσετε να τρώτε, τόσο περισσότερη ώρα θα τρώτε! 

- Φάτε (πολύ) λίγο απ’ όλα

Αφού πάρετε μία-δύο πατάτες από το πιάτο που βρίσκεται στο τραπέζι, περάστε το και στους υπόλοιπους. Κάνοντας το ίδιο για κάθε πιάτο, θα γευτείτε κάθε λιχουδιά χωρίς να ξεφύγετε με τις ποσότητες.

- Πιείτε κρασί μαζί με νερό

Για κάθε γουλιά κρασί που πίνετε, πιείτε τρεις γουλιές νερό. Θα περιορίσετε αυτομάτως την κατανάλωση αλκοόλ εάν ο οργανισμός σας είναι επαρκώς ενυδατωμένος.

 

Kaloe popup